Första dagen avklarad !

det gick riktigt bra, fick skåp och så.
hela denna första vecka har vi värdegrundsvecka då och inte jobbar utan bara gör lära-känna-varandra saaaaker. <3
sen efter drog jag och nicole hem till mej, åt och så.
senare träffade vi massa.
vi stacka till erik och såg på film och så, sen åkte jag,nicole,dino & marcus och badade.
skönt faktiskt.
sen drog jag hem , nu är min köra kusin hör på besök.
tyvär kommer bloggandet komma i efter han nu, skolan går före.
men minns 2 inlägg per dag iaf, bloggar så fort jag hinner !
pusssssssss




villken klass har ni börjat i nu?

Kommentarer
Postat av: elin

Jag har svarat på dina frågor nu! =)

2010-08-23 @ 23:50:59
URL: http://jjaghetereelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0