jag klarar det inte.

okej, jag måste blogga.
det kryper i mej, haha.
tror den här paousen var bra för mej, ni insåg jag hur mycket jag vverkligen älskar att blogga, skriva med er mellan bloggarna det är så mysigt
min blogg ska bli bättre, mer tävlingar
JAG LOVAR VIDEOINLÄGG ( fast jag kommer dö av skam hehe.)
ska införskaffa mej ngn billig digetalcamera, typ för 700 eller nått bara ahhaa.
kommer nog på en system i julklapp, men behöver något litet jag kan ta med till skolan osv.
så om ni har ngt bra tips på camera ( högst 1200 eller ngt)
så kan ni gärna skriva det.
nu är jag iallfall i stugan ,  åker hem senare.'
och jusst nu ser jag på Bert , min älskade haha.

sen har vi ett problem, har fått klagomål på att ni inte kan se min blogg iblan ( bara rosa )
ska mejla blogg.se så får vi se vad som händer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0