sola i karlstad, ni vet !

har precis kommit hem från 3 timmars bil tur, usch vad tråkigt !
nu ska jag göra något oväntat- STÄDA MITT RUM ;o
dom som känner mej vet hur mitt rum ser ut, saker precis överallt.
jag skojar inte.
ett stort jävla berg med kläder, ahah men det får ju inte plats i min garderob, måste rensa den snart( då blir nog moa glad, hehe.)
bloggar mer senare .

det här har jag på mej.


magtröja(avklippt) från ginatricot.
sen bara ett bar korta vita shorts , mys kläder.
hehe :)

kör på en hög och stilren toffs.


nej nu ska jag fortsätta att göra det möjligt att komma in i mitt rum..


mitt rum, eller typ, tabort skräpet mot kläder haha.



Kommentarer
Postat av: jocy

Tack så mycket, blev så glad när jag läste det du skrev på min blogg :)



Hur är det med dig annars?

2010-08-29 @ 18:41:31
URL: http://jocypocy.blogg.se/
Postat av: MOA

JAG BLIR GLAD, hur mkt får jag ?;)

2010-08-30 @ 14:20:20
Postat av: hanna

jag vill ha min tröja snart tack... ;D haah<3

2010-08-30 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0