team jaguars

ni vet jag går ju i cheerleading ?
det är verkligen det bästa som finns !
jag går i ett lag som heter team jaguars och tävlar i junior nyb.
vi är inte speciellt bra, men vi blir bättre & bättre för varje träning känns det som ;)

jag tycker verkligen att alla som har möjlighet borde testa denna annorlunda sport.
CHEER LOOOOVVEEE ♥




när vi tävlade i mars, tro mej :
vi är 100000 ggr bättre nu, haha vi sög verkligen då..



vi kastar / tossar www.majalinderholm.blogg.se





amilia som är den som är där uppe  topp/ flyer som det heter har med blogga : www.piinkladies.blogg.se




vi kastar lilla ida !


haha jag gör rondat haha så jävla fail, men aja.





prisudelningen på DM 2010, det ända jag kan säga är :
K-Ä-R-L-E-K


jag älskar er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0