VAD GÖR VI- NU KÖR VI ♥

kom precis hem från en underbar tjej kväll/natt/dag med Amanda & julia !
vi hade det underbart, synd att Millan inte kunnde bara :-(
igår kväll träffa vi lite folk och så..
vi sov i ett uterum ist, haha lata som vi är orkade vi inte sätta upp tältet (a)
& idag tog jag & julia bussen in till stan & amanda tog cyckeln haha.
vi gick och satte oss vid sandgrundsudden, och badade och solade och så :)
haha lite cheerleading på land/vattnet gillas !
sen kom pappa & hämtade mej & julia och körde oss till träningen.
ingen kom typ men vi flumma som fan & byggde & så.
så den blev ganska lyckad ändå.
och nu sitter jag och gör INGENTING.
haha vet inte hurjag fick den här texten men skit samma.
tack systrar, amanda & julia.
älskar er !


en bild jag gjorde till julia för ett tag sedan.


vad har ni gjort idag mina små söta läsare?
pussaaaaaaaaaaarrrrr (L)

Kommentarer
Postat av: Tutteboooiiii:)

låter bra:D

2010-08-13 @ 23:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0