Detta Får Mej Att Skratta Högt Höhöhööh.

niiiicoleee / säger:

Stor Bokstav I Början På Allt , Ha Ha Ha Ha

HAHAHAHAAH

 

alice carlson, säger:

 

Det Är Så Otrolig Vuxet Att Skriva Så Hhaha

niiiicoleee /  säger:

Det är otroligt vuxet att skriva såhär, om du förstår.

alice carlson, säger:

 

Ja, Jag Instämmer .

niiiicoleee /  säger:

Man skriver alltid stor bokstav i början av meningen .

'' Hej Jag Heter Nicole ''

Det kan man inte skriva .

Kan du vara hygglig om fråga Martin varför han inte svarar mig ?

och *

alice carlson, säger:

 

Och man skriver alltis punkt efter en mening.

 

Nej det kan man inte.

 

Självfallet !'

niiiicoleee /  säger:

Det är sant det du säger .

Det är viktigt med punkt och stor bokstav .

Man får bra jobb om man lär sig detta .

alice carlson, säger:

 

 

hahahhhhaahahahaha, jag tiieeeppp sitterr hhääwrrwww occhhh garrvvarrr ttiiieeeep, !!!!! hahaahhahaa

 

'Får man skriva så?

niiiicoleee /  säger:

Det är oaccetabelt .

( stavning? )

HAHAHAAA

alice carlson, säger:

 

hahahahhaahhaaha.....VI ÄR SJUKA I KROPPSDELEN LÄNGST UPP,NICOLE!

niiiicoleee /  säger:

HAHA VA ?

alice carlson, säger:

 

ja vi har ju HIV

niiiicoleee /  säger:

JUSTE

HAHA

gisssa vad jag äter ddah

alice carlson, säger:

 

, nej vadå? D

niiiicoleee /  säger:

JORDGUBBAR ????????????????????

alice carlson, säger:

 

 

NÄÄÄÄ SSKOOJJJAAAARRR DU ELLER, VILLKEN PATETISK MÄNNISKA DU HAR, VÄLJER KÖN PÅ DET SÄTTET, USCH, JORDGUMMAR KAN MAN FAKTISKT MED SÄGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HAHAHAHAHAHA

ÄR*

VÄLJER KÖN PÅ DET SÄTTET, USCH, JORDGUMMAR KAN MAN FAKTISKT MED SÄGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

HAHAHAHAHAHA

ÄR*

niiiicoleee / 0723012926 säger:

VA

HAAHAH






hhhahaha en galen vän,kan det bli bättre?
NÄÄÄÄ!
love you !






Kommentarer
Postat av: nicoläää

loveeeyyayayayayayaya

2010-07-11 @ 18:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0