förlåt,förlåt,förlåt.♥

anldedningen till att jag inte bloggigår var för att mitt internet var cå och jag gjorde saker 24/7.
vi typ var i lysekil och shoppade lite fick med mej en herr skjorta typ, jätte läcker iaf !
bild får ni .
senare åkte dom, då åkte vi och hämtade elina på hennes sommarjobb och åkte till familjen Edmark på middag !
shit vad mysigt det var, dom hade typ en kompis ppå besök som var dansk och 14 år eller nått tror jag.
jag älskar ju danskar öhhöhööhö.,
vi åt lite & spelade lite kort och så.
sen hem och då var klockan runt 2 så jag var ganska trött, somnade vell runt 3.

idag hoppas jag att det blir mer bloggande, ska försöka hinna med hiss/diss,tipsa blogg, och sånt !
så kolla ofta ;)




idag ska vi åka till Ramsvik och bada med familjen edmark, det gillas !

och ikv kommer mina systrar ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0