friday i'm in love .

gissa vad jag tyckte om filmen?
JAGBARA ÄÄLLLSKKKKAAAAARRR DEN !
åhhh, seriöst den var verkligen bäst av dom 3 filmerna ochjag längtar redan nu till 4:an som jagoch julia har bestämmt att vi ska gå på premiären på , i stc.
man ville verkligen att den aldrig skulle ta  slut.
jag har inte varit en utav domdära twigllight nördarna som jag ni vet heter tex "alicecullen" på bdb och så, men nu är jag eb utav dom haha, fast jag kommer inte direkt heta så på bdb men iaf ;p

först var jagju påstan med mauff, åhh vad kul det var, ahha vi tog lite bilder och så..'
som ni tyvär inte kmr att få se på bloggen, hahah;)
ngn gång kanske om ni har riktigt tur,mer säger jag inte ;ddd
sen tog jag 2:an till träningen, vi skulle ha extra group stunt mendet var bara jag,lisi och felicia där-.-'
men det gjorde inget för vi körde med panthers ist en timme.
senare hade vi jaguars träning , då byggde vi lite det var inte så många där och så körde vi lite styrka och sträckte ut & så.
sen när det typ var 10 minuter kvar på jaguars trännigen kom maja, då pratade vi lite om musik till group stunten.
jag tror julia skulle mixa !
men iaf sedan när träningen var slut fick jag skjuts av lisi och hennes snälla mamma till stora torget.
vi slutade träningen lite tidigare så jag satt på stora torgetoch snacla med sandra en stunt :)
sen mötte jag nicole,lovisa och seger på donken.
sen tog vi ut våra billjetter och gick till nöjesbutiken och köpte godis :))
sen efter filmen kom lovisas söta mamma och hjämtade oss ((:::

ja det var vell det som hände, och förlåt för långt inlägg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0