hey hey hey, hey hey hey, it's a sunny holiday lalalal.

inte så mkt uppdatering för internet dampar sönder här ute..-.
men jag kom ju igår kväll, allt var sig likt bara att mamma hade målat om hallen...halleluja !.
idag så åkte vi först och lämnade av elina på sitt sommar jobb.
senare drog vi till smögen och badade med familjen larsson !
det var varmmttttt(h)
typ 30,0 höhö grader ;o
men jag badade inte, hade annat för mig, omg vad snygga killar det ska ligga en meter ifrån mej då,hahaha, jag dog nästan seriöst..
vi var vell där i ngr timmar eller så.
har fått en snygg bränna plus ögon godis denna dag så den var lyckad (yyy'
sen saknar jag julia vs mauff sjukt mkt, hade lite sms kontakt med henne idag iaf, hon är ju i turkiet och göttar sig :((((((
bajsa!
aja hon kommer ju hit på måndag nästa vecka iaf !
så tyvär kmr det inte bli överdrivet mkt uppdatering..
är ute och badar hela dagarna så ,men jag tror faktiskt att ni klarar er !?
nej nu ska jag se på bring it on-in it to win it, för 7 gången på 2 dagar, det gillar vi !
eller nej jag ska se på ngt annat.
hhöhö.

fråga i frågestunden :
www.izzety.blogg.se
www.absolutlovisaa.blogg.se






jag saknar min ängel, 23 juni 2010, dagen mitt liv fick en annan mening ... solheim.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0