lovelovelovelovelovelovelovelovelovelove.. KÄRLEK.

vet ni vad?
mina systrar hanna & julia kmr hit på söndag !!!
ohh vad mysigt ;)
blir  att sola,bada,åka ring, LISEBERG, smögen och så((:
fasen vad kul !

aja, idagåkte vi först till en mysigbad plats som heter "sanit-görans ö " typ.
vi soladeoch så, och vet nu.?
JAG bada (a)
i'm proud !
för er som inte visste det så hatar jag att bada, -....
då åkte familjen ingman hem till sola i karlstadoch då kom familjen ganrot hit:)
då solade vi lite till sedan åkte vi till båten och åkte ring, som ni säkert har fattat så gör vi det typ varje dag, men herregud det ärtyp det bästa som fiinnnsss på sommaren !
iaf enligt mej "!
nu har jag precis tagit en långoch varm dusch och sitter uppe på "loftet" och bara tar det lugnt.
det gillas !


vad har ni gjort idag mina kära läsare?





gammal bild på mej och majsan, saknar dig hjärtat !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0