nicole - gästbloggar

hej !

det här är det sista inlägget jag skriver, eftersom alice får sin dator ikväll.
men tänkte berätta lite vad som kommer hända idag.
i förra inlägget skrev jag ju att lisa fyller år och att vi skulle hitta på ngt idag, men 
det blev inte så för hon skulle bort till några typ.  
men idag får iaf pappa semester och då ska jag grilla och sånt med famiiilya.
det är fintfintfintfintfint väder ute :D:D:DD:D::D:D 
hahah , sen kommer kusin och ska kolla på några skor som hon ska låna, sen 
vet jag inte.
vet ni när jag la mig igår eller ? 
eller asså, jag la mig kl 7 imorseeee ! 
dööötrött är jag nu asså. 
men det är typ det. 
hejdååå
♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0