nu blir det som vanligt !

bloggen har varit död i 2 dagar, för att mitt jävla fucking cp internet inte har funkat..
orkar inte berätta allt, men jag har sovit över med bästavän mauff, varit på stan med hon och touna*stavning*
fetto med bäst !

nu blir bloggen normal igen, har verligen tänkt 24/7 jag vill blogga,unuunununununnunununununun !
ihih.


nu är jag iallafall i stugan och stannar häröver helgen !
innan vi åkte hit träffade jag moa en stund.
mysigt ♥

kommentera mycket, haah blev lite deprimerad när jag såg stadestiken under dom här dagarna..
aja.


och jag ska köpa en liten blogg dator när jag har pengar, en rosa (a)


puss vi hörs jätte snart !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0