på tåget hem till mitt hjärta hahah

jo ni såg rubriken .
nu sitter jag på tåget,efter en väldig dryg buss resa, fylld med fjortisar,öhöhöh.
vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag längtar som shhiiittttt till imorgon !!!
först ska jag ta bussen in till staden och möta upp min bästavän mauff, som jag inte har träffat på gööörrrr länge:)
vi ska nog lägga oss på sandgrundsudden eller ngt och bara prata, mysa, bada och förbättra på våran snöggggga bränna (h)
.
karlstad  är ju som finast på sommaren , det går nog inte att inte älska denna stad jusst nu på sommaren !!
senare tar jag bussen till träningen, först groupstunt det kommer bara att vara jag,lisi,felicia och kanske millan, men ngt kan vi säkert göra !
senare blir det jaguars träning, åhh vad skönt det ska bli, saknar verkligen mina systrar :)
efter det kommer evn. nicole och hennes pappa och hämtar mej utanför badhuset ahha för jag orkar inte gå till stan, hahhaha, iaf så ska jag nicoole & lovisa gå på eclipse !
innan ska vi nog äta ngt.
åhh vad jag är förväntanfull, redan efter andra filmen som jag såg med vicky och hennes kompis linnea längtade jag efter denna!
jag har ju varit borta så jag kunnde tyvär inte gå på bremiären, shit the same !








dagensfråga: är ni team jacob eller team edward ?




Kommentarer
Postat av: maja

JACOB!!

2010-07-06 @ 21:32:38
URL: http://majalinderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0