skit i rubrik till detta värdelösa inlägg

bloggen kommer lite i efter hand.
idag har jag och mina kära tremenningar varit på ramsvik och solat och så !
nu sitter jag och bara chillar, vy duschad och skön.
ni har vell sett den nya headern ?
den blev lite kånstig så hon ska ficka till den lite sa hon :)
tack  aalexandrat.se !
sen ska jag packa för imorgon bite åker jag och mammi hem !
åhh vad skönt !
ommer att vara hemma till fredag sen hit igen över helgen sen hemma hela veckan !
ohhh..
sakanr allt och alla mega mkt..
när jag kommer hem väntar en mys kväll med nicole och kanske ngn mer ,vem vet ;)
när jag kommer hem blir det noemalt med bloggandet, min blogg har juvarit lite halv död nu dom senaste dagarn .
men det ska bli ändring !
mkt lättare till hösten då jag inte gör saker 24 /7 .


pappas dator har inte många bilder men endel är bättre ändom andra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0