soooo mauff style (L)

haha nivet när jag och mauff bv var i uppsala för att kolla på cheerleadning sm?
iaf så åkte vi tåg dit.
och vi smsar till varnadra på taget om vissa personer i samma vag,haha så här lät det :D
haha jag dööörrrr.:

det kommer in runt 6 väldigt välklädda tanteroch gubbar eller vad man säger som dser ut som kungafamiljen :

julia :kungahuset är här.
jag: haha vad snygga
ju: japp sylvia är hon som sitter längst in.
j:han bitch blickar mej ( en gubbe utav dom dära )
ju: aa ja, dom bitchblickar oss för att vi flummar och för att jag sitter med fötterna på bordet.
j: haha ja dom gillar inte sånna som vi
ju: aha nej, bara araber och Bernadot !
j: AHAHHAHAAHA KOLLA KLÄDERNA !!!!!!



vi gjorde massa mer men dom tar vi inte här..:O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0