svar på frågestund !

2 dagar för tidigt, men jag hoppas det är okej ändå?


Postat av: ITG

Er du unskylld?

svar : ja

Postat av: Tomten.

Äru oskuld? :o

svar : ja

Postat av: Rebecca

haha, tänkte också fråga om du var oskuld ;) det är väll nästan den mest spännande frågan. men hm, har du visat mer eller mindre naken bilder på idg på internet får blir min fråga då?

svar: haah nej det har jag inte .
BOBBA FETT

När ska du sluta blogga?

svar: inte än på ett tag iaf.

Postat av: Olle

Om du har haft sex var tar du hälst satsen ? :)

svar: jag är oskuld.


ANton

När tänker du sluta blogga -.-

svar: haha..


0lle

Om du får 300kr får jag satsa dig mellan benen så du blir gravid????

svar: jag är ingen hora ?;o

Hur ofta pullar du?

svar: vet du vad ordet privat betyder?

Postat av: Hilda

Kan du kolla min blogg ?:)

svar: det kan jag inte, det står att den inte finns? ;p

Postat av: Fredrik

När ska du fatta hur löjligt det är att blogga och lägga ner? Folk skrattar, klart bloggare är omedvetna om det, ingen som berättar.

svar : för det första så gör vi bloggare bara ngt vi älskar och brinner för, om det inte passar dig tkr jag faktiskt inte att du ska läsa min blogg och sedan kmt ;)


Postat av: Dennis

för det första är du otroligt vacker :) sen undrar jag hur en kille ska vara för att du ska falla för honom? och vad är du mest nöjd med dig själv?
puss

svar: awwn vad gulligt:)
hm.. villken svår fråga han ska nog vara sig själv, omtänksam och charmig :)
inte så mkt du, men typ mina ögon kanske .
kram 

Postat av: E L I N : D

vilken klass ska du börja efter sommaren ? (:

svar : jag ska börja i 7c på hammarlunen :)

Postat av: eliiiiiiin

vilken cheerföreningen tycker du är bäst i sverige?
hur länge har du gått i cheer?
vad är det bästa du kan i gymnastik? ((:

svar: oj villken svår fråga men typ TWISTER tror jag ,
i ett år typ
jusst nu inte så mkt, har gått i gymnastik i 5 år, så jag kunnde flickis,salto och allt det där på marken men inte längre, får  jag bara öva på det ett tag så kmr det nog att sitta igen :)

Postat av: maja

favoritaffär?
godaste maten du vet?
bästa tv programmet?
favoritfilm?

svar: top shop, dock kan jag inte handla där så ofta ime att det inte finns i karlstad :)
lasange !
the-hills :)
BRIG IT ON !

Postat av: Linnea<3

ska det bli kul att börja skolan och komma upp till oss ??:)<3

svar: inte speciellet kul att börja skolan, men dt ska bli riktigt kul att komma upp til er, det ser jag fram emot :) 


Postat av: beccis

vad är det roligaste med att blogga? :)

svar : hm.. typ att man får skriva precis vad man vill och det är skönt att skriva av sig ibland :))


Postat av: Amanda & Amilia

Vem är din bästa vän ? :D <3
PUSS PÅ DIG SÖTAN!

svar : det är lovisa, alicia ,julia & hanna <3
puss på er med gosiii ♥


Postat av: lillvigge@bdb

jag vill inte fråga nå himla sexfråga, men min fråga får väl bli.. vill du smsa med mig? har tråkigt!

svar: haha om jag hade ditt nr så ;p


Postat av: Alexander ;)

har du haft cam sex?

svar: nej.


hur gammal är du ?=)

svar : jag är 13 år.

Postat av: Göran

Hur ofta pullar du ? :p

amen tja Göran !

Postat av: julia

haha, jag har svaret på pullar frågorna!

"jo, ett par gånger om dan bara!"

haha , älskar dig sötnos!

svar: hahaha julia du är för go !
love you <3

Postat av: juliaaaa

är det okej om jag lägger till din pojkvän på facebook eller ? :D <3 haha

svar: haha gör det du ;) ;*


tycker du att du är snygg ?

svar : nej verkligen inte !



haha ni är för goa, tack för ala frågor :))


puss älskar er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0