tralalal jag är bäst på rubrik tralalalalala-lalala...

har precis kommit hem från en dag på havet.
vi åkte ut med båten till en mysig ö och bara solade och badade och hade det allmänt göt, om man får säga så.
pratade med lovisa i tele en stund bara men det bara bröts hela tiden, jag hade ju endel att berätta hahaha...;)
och nu sitter jag bara här och gör absolu ingenting här ute i skogen.
skulle vara brba om ngn söt sak ringte och pratade lite med mej.
ahah känns som om mitt social liv dör ut här ute ..;)
aja jag åker ju hem på måndag kväll (Y)
taggaaaaa
och jusst nu är jag på pappas dator och på den har jag ingen cam så ni kan inte se inköpen jag köpt under min lilla blogg pause.
det här suger... !!!!!
och kalla mej kånstig, men jag längtar till skolan...
hööhöh

nej vi hörs snart .
ska bar deppa ihop lite mer först, hehe.'
tur att jag har dator nu iaf !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0