TRÄNAAAAAA

hej sötisar !
nu är klockan 14.54 ochjagvaknade för ungefär 2 timmar sedan.
så nu har jag packat och så.
och gjort mej klar för träningarna fast att dom börjar 5..
men jag är så otroligt sugen på att träna så jag kollar på klockan 24/7  och tänker hur lång tid det är kvar..
it's my life .
först ska jag träna cheethas , det ser jag fram emot för det har jag inte gjort på länge, senare ska jag ha jaguars tränig:)
jagvill träna ,NUNUNUNNUNUNUNUNNUNUNUNUNUUNNUNUNUNUNUNNUNUNUUN NU !
efter träningen kommer pappi och hämtar mej så åkeer vi till stugan med en gång, 2,5 timmar i bil, uhh, rädda mej med
sms tack !



haha ingen är med på att dom tar kort;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0