vad jag tycker om "stor" bloggarna!

många som gör detta, nu är det min tur ;)

KISSIE:
omg, villken människa?!
inget jag gillar, hur hon hänger ut folk på sin blogg,bara för att få mer läsare ,  inget jag skulle kunna syssla med!
finns väl inget mer att säga.
men måste ju ändå säga att hennes blogg är ganska rolig ibland!


KENZA:
sveriges vackraste!
vill ha hennes utseeeeennddee!!!!!!
var helt beroende av hennes blogg för ungefär ett halv år sedan, men nu tycker jag att den har dött ut lite?
hon verkar vara en underbar person på alla sätt & vis iaf.
tumme upp för den bruden !


PAOW:
ehm,  vet inte vad jag ska säga.
träkig blogg.
snygg pojkvän.
punkt?


DESSIE:
min favorit av stor bloggarna, väldigt bra blogg, grymt fin, men gilalr inte hennes stil.
alkolist typ, men jag tycker hon verkar grym iaf!


FOKI:
liitteeeeennn.
söt, mysiga bilder och underhållande blogg, visst kan den bli lite tråkig efter ett tag?


ISABELL STRÖMBERG:
ffavvoorriitt!
beroende av den bloggen !
väldigt fina bilder, sjukt fin är hon och jag älskar hennes tips!
den tjejen gillar vi!


AMANDAVARDET:
gillade inte henne förut med hennes videoinlägg, nu har hon blivit bättre tkr jag!
docklite för mkt bilder på dig själv kanske?
endel tycker jag påminner om henne i utseendet, villket jag inte tycker, eller vad tycker ni?



GAYBLOGGEN:
skön blogg!
amir kan bli lite för mkt ibland.


TYRA:
gillar henne, följer inte hennes blogg men hon är en tjej med stil !


BLONDINBELLA:

låånnggaa inlägg-.-'¨
fin är hon.
hon skriver mkt bra när man väl orkar läsa.
samma sak med henne, hennes blogg har dött ut.


ANAGINA:
oh me like ;)
gillar att hon bjuder på sig själv den tjejen ;)
älskar hennes videos!



tycker ni att jag har rätt eller är jag helt ute?



min nya signatur:


Kommentarer
Postat av: alexandra - AALEXANDRAT.SE

frågestund på bloggen!



ställ gärna en fråga, då blir jag glad! ;)

2010-07-26 @ 02:04:18
URL: http://aalexandrat.se
Postat av: anton

Gör gratis design, mkt bättre än den där wwirdoo, haha xD kolla min blogg om du vill ha! kolla menyn,

2010-07-26 @ 05:22:04
URL: http://kames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0