förlåt alla sötnosar.

förlåt,förlåt,förlåt för väldigt dåligt upptatering igår.
jag ska skärpa mej!
runt 5 inkägg om dagen kommer igen :)
men iaf, i går mötte jag nicole & moa på stan.
a ni såg ju vad jag köpte :)
senare åt vi på resturang, VERO, som är min favorit :)
vi åt pasta carbonara.
yammmmyy.
senare tog vi bussen hem.
dom åkte till sig och jag till mej.
dom kom till mej ungefär efter 45 minuter.
dom skulle ju sova hos mej :)
min kära syster, elina, gjorde mat till oss alla för vi hade ju ff, haha omg vad töntigt det låter!
senare drog vi till ICA i spöregn-.-
moa hade ingen cyckel så jag fick skjussa henne.
när vi väl var på ica, kom n & m på att vi skulle ha ngr speciella popcorn.
så klart så fanns dom inte där-.-
så vi drog till hammarbutiken, som var stängt, och senare coop!
där fanns dom iaf :)
men fatta vad blöta vi blev ;o

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0