godmorgon solstrålar !

  • idag ska mina älskade hanna  &  julia hit !
    vi får vell se vad som händer ;)
    senare ikv kommer alicia och hennes mamma hit !
    vi ska planera iför daaannmmmarrrk !
    fyfanv vad kul det ska bli, utomlands med sin bästa vän, kan det bli bättre ?;)
    ska bli så skönt att komma ifrån allt och alla problem, men det börjar faktiskt bli bättre för jag har alla underbara som stöttar mej !
    tack till :
  • nicole
  • moa
  • alicia
  • julia
  • julia
  • hanna
  • lovisa
  • sara
  • maja

har säkert glömmt ngn, tackar alla mina vänner helt enkelt <3

att förlora en vän, är det svåraste man kan göra .


love alice


Kommentarer
Postat av: nicole <3

alice, jag älskar dig och jag finns 24/7 . <3

2010-06-15 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0