hej alla söta

idag blev det mkt bilder ! :)
idag har jag bara slappat och sett på film och så.
senare ska jag mamma & elina till m&m och tvätta lite kläder och duscha och så :)
vi har ju inte så mkt vatten här i stugan..
och imorgon eller i övermorgon kommer alicia och hennes familj hit.
det ska bli super mysigt<3
blir att åka efter båten, bada osv.
vi hörs om en stund med lite " dagens fråga ", "visste ni att" ja ni vet lite smått och gått ;p
och jusste om jag inte svarar på sms är det för att jag inte har pengar på mobilen-.-
have a good time !



Kommentarer
Postat av: cassandra

ANMÄL DIG TILL VECKANSBLOGG! <3

www.cassandrasday.blogg.se

2010-06-27 @ 15:04:28
URL: http://cassandrasday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0