i´m bbaaaaaccckkk bittchheeesss ;)

jo ni ffattra rubriken !
alice är hemma :D
usch fy blä vad jag hatar detta avlånga sak till land, sverige..-.-.
inga inlägg blev det fast att datorn var med, vartyp inne på datorn en kvart sammalagt på dessa dagar typ kolla fejjan och så bara :)
men herregud, jag har ett liv, är man utomlands eller a typ, så är man.
nu ska det bli som vanligt igen med inlägg och. så :)
ocj ja, vi har tagit en ny header bild på mej ...:)
en vid stranden !
den blir en ny header så fort min bästavän alicia skickat :)
massa bilder kommr det att komma.
så jag kommer inte att skriva vad vi har gjort för det kmr bilder på ist:)
kan ju bara berätta att vi är kungar på danska och norska (y)
jusst nu är jag i stugan och chillar.
webb  cameran kom med, men mammas dator funkade inte här och det är där webben är installerad och sjit och jag orkar inte göra det här.
nu är jag på pappas jobb dator.
kommer att lägga ut ett inläggom ngr dagar på inköpen från danmark som tyvär blev lite för  mycket för mitt kreditkort (a)
men aja, levalivet måste man ju också göra.
och imorgonär det midsommar :)
blir att vara här i stugan med massa folk (Y)
så imorgon blir det nog inte så mycket inlägg..


23/6 2010 ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0