nicole - gästbloggar

hejj

nu är det såhär att jag kommer börja blogga här några dagar
eftersom alice dator är helt död, och kanske kommer va det tills på fredag,
annars kanske det bara dyker upp ett litet inlägg från henne också är det
hon som skriver igen.
men jag är inte så himla bra på att skriva sånthär
men ni får stå ut tycker jag (a) 
jag kommer typ lägga ut en lr två inlägg om dagen, vi får se vad jag hinner.
det kommer typ handla om vad jag gör och vad jag kommer göra. 
men ni får inte vänta er några långa inlägg för det är ngt jag inte pallar att göra alltså, hihi
men nu ska jag kolla om det går ngn bra film på tvn, annars blir det mer dator tror jag. 

men vi hörs ! ♥

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA NU !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0