packning för 4 dagar i danmark + 2 veckor västkusten..

usch.. jag hatar att packa !!
får alltid ångest vad jag ska ta med mig osv.
det brukar sluta med att jag tar med mig hela min garderob, som tyvär växer väldigt snabbt..
men hallå, jag kan ju inte bestämma kläder nu liksom, jag har ju ingen aning om vad jag är sugen på att ha på mig ..
men iaf, till danmark kmr jag att ta med mig 1240 kr, för att vara exaxt.
sugen på, en ny bekini, jeans shorts, skor, byxdress, solglasögon, ny mascara osv.
hmm, pengarna kmr nog inte att räcka, är man fattig så är man ;o
höhö bra att mamma finns iaf (a)
nej skoja bara.



det gäller att man bjuder på sig själv, eller hur?;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0