saker jag fick med mej hem från danmark !♥



randigtunika, 300 DK

bikini 50 DK REA , HM !

sommrig vit tunika, 149 DK, VILA .

mascara MAX FACTOR ,MASTERPIECEMAX , 120 KR, REKOMMENDERAS STARKT !

lip gloss, MAX FACTOR , VIBRIANT CURVE EFFECT, 100 KR, JÄTTE FIN NÄR MAN ÄR BRUN !

dålig bild, är som en rosett med nitar.
örhängen 80 DK

flippflopps, 75 DK soooooo aliceee style !

nya solglasögen, gjorde sönder mina älskade solglasögon i DK när vi hoppade studdsmatta -.-
'30 DK TIGER , och dom är ju så äkta ....
nu är det så att slarviga alice har gjort det igen, tappat bort ngt, denna gång, mina nya shorts, så fick gå in på HM:s hemsida för att hitta bilden, dom är svarta igentligen.
och jag tror dom kostade runt 200  DK.


sen har jag köpte lite extra till min bästavän mauff, som jag inte lägger ut här ;)


har säker glömt ngt..-.-



Kommentarer
Postat av: nicoleee :)

riktigt grymma saker du köpt asså (a <3

2010-06-26 @ 21:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0