sista dagen med bästa klassen, 6H ♥

idag är det sista dagen med klassen :(
herregud imorgon kmr jagatt gråta sönder, jag menar 7 år med denna underbara / cp klass.
och sen bara byta ?!
aja, sånt är livet.
kmr att lägga in värsta mkt bilder från som här 7 åren ikv kan  jag lova ;)
idag ska vi först , våran klass då, plocka blommor till skolavslutningen, hahah vi får se hur det går..
haha jag lovar att alexoch johan och dom dära typ kmr att springa in på ngs gräsmatta och ta, om jag känner dom rätt !
senare är det hammarlundsjoggen, 5 km, fan vad onödigt..
men jag ska iaf gå  med massa !
det blirnog kul.
lägger upp ssenare hur det var, alla bilder, och ja ni vet.
så kolla !



dålig cam bild på mig jusst nu, 07.28



alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0