tack till alla i 6an hallersrud.♥

vill bara tacka er , klassen, för att ni har varit värdens bästa klass !
jag älskar alla er !
kalla mej kånstig, men mina tårar slutar faktiskt inte att rinna när jag kollar iggenom alla bilder .
här får ni mina favoriter ♥


tjejrna i klassen .

klassen på skolavslitningen när vi slutade 1 an.'

stina sötnos på ngn skolavslutning.

skolavslutning 2:an.

mooie bebis <3

stina och maja

jag och moa på skolavslutningen i 4:an <3

skolavslutning 4:an .

jätte gammal bild på, axel johan erik & oscar

söta moa på skolavslutning 4:an.

när jag hade kändis party för 2 årsedan, stina var shakira och jag amanda bynes.

moa var miley cyrus.

söta moa för 2 årsedan :)

ett lucia tåg i typ 0:an.

ngt barnkalas.

moa & maja.

ngn gång i 5:an.

alex.

haha från innebandy tuneringen med klassen i 5:an.

jag & majsan <3

avslutar med en sjukt fin bild från 5:an, stina  maja  moa  & alice L


jag älskar er <3

/alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0