min dag i meningar ♥

tänkte beräta lite om dag .
vakande vid halv 7 som vanligt.
*snark*
gjorde i årdning mej och så.
pkte tillskolan.
drygt..
ahah fast vi busa lite (a)
fett damp fick dom men skit samma, vi bryr oss inte;)
slutade vid halv 3.
hem, äta och sedan ringde mooiiss ♥
hon undrade om vi skulle gå ut och gå, hon har ju fått låna hennes käre morfars system ..;)
massa bilder blev det, ska försöka få moa att skicka så får ni nog se ngn gång..:)
vi drog till skuggan, sen ICA, sen blå bryggan och sen skuggan igen, där träffa vi massa söta ♥
vi var vell där ett tag.'
tog lite bilder och så.
senaree gick jag hem till mej och hon till sig.
när jag kom hem såg jag på Fjoorton suger, och åt lite,.
senare hemma spa som jagsa förut, mummmyyy ♥
och nu sitter jag här.

vad har ni gjort idag ?


alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0