hiss & diss



att vara sjuk :
usch, inte kul alls.
jag bara sover, ser på film gånger 1999999000,7


att min blogg dampar :
jag älskar den här bloggen, älskar designen älskar allt, nästan lite sorgligt :(
men aja, kommer ni inte in på den, så måste jag ju göra något åt det !


dåliga bloggar :
sånna bloggar sominte har några bilder, okej, jag brukar inte heller lägga ut så mycket  från dagen och så, men ngn bild i varje inlägg brukar jag ha iaf !
dom bloggarna som bara har text, är ur tråkigt att läsa !
nej blä på dom






mina läsare:
jag bara älskar er, ni är så gulliga, när jag får så söta kommentarer, det gör mer än vad ni tror !
puss på er ♥


Dessies nya stil :

åh vad jag älskar den "nya dessie "
alla som läser hennes blogg, vet nog vad jag menar !
bloggen är så sjukt mycket bätre och den bruden med !
från att ha gått ifrån en av sveriges största fjortisar, till en mogen sjukt fin tjej, det gillar vi !
bild bevis :




paow och hugos låt :
först hatade jag den !
sen nu, lyssnar jag på den 24//7, den är riktigt skön !

eller vad tycker ni ?



pussss

Kommentarer
Postat av: hanka

Tack, va glad jag blir! :)

2010-09-15 @ 11:08:35
URL: http://angicja.blogg.se/
Postat av: S E V D A Y E T I S-sevdas.blogg.se

sv: taack, glad jag blir! :) Hur hitta du min blogg? :P fin header du har btw!

2010-09-15 @ 11:22:15
URL: http://sevdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0