var på den lilla frågestunden

aja, blev inte så mycket, hoppas ni fick svar på ngt iaf ;)

Postat av: Rebeckham

1: Om du fick bo vart du ville i hela världen, vart och varför?
2: Nämn 3 saker du aldrig skulle klara dig utan
3: Hur lång är du?

Hehe jag har också frågestund, ställ gärna en fråga! ^^,

2010-09-15 @ 21:25:55
URL:
http://rebeckhaam.blogg.se/

svar:
1, oj, jag skulle villjs bo i LA, för att det är så grymt fint där, bra shopping, snygga killar hihi, och varmt osv.
2, min mobil, vänner/familj, min underbara hund hera <3
3, jag är faktiskt väldigt lång, iallfall för min ålder, jag är 174 cm lång, jag är ju bara 13 år så det är väldigt långt, men jag tkr faktiskt inte att det är ngt jobbigt, jag ser det som en fördel, sexigt att vara lång haha, fast det är klart att jag har tyckt att det har varit jobbigt, jag gillar att vara ett huvud längre än alla mina tjej kompisar, haha, jobbigt och ngn tjejkompis är längre ;)
nu blir jag nog inget längre, och det är bra, för min längt som jag har nu är perfekt !

kram / alice






Postat av: lisa

ska komma på en bra fråga här..
hahah , vilken person i våran klass skulle du helst vilja att den gick i en annan klass? (a)

2010-09-15 @ 22:31:20
URL:
http://liisalundqvist.blogg.se/

svar:
haha vad söt du är lisa (L)
haah det vill jag inte skriva här, men alla är underbara, på sitt egna lilla sätt .... ;)


Postat av: nnicole

ÄR JAG BÄST ELLER VAD ? :D:D
det var frågan typ (a)


svar:
haha klart du är gumman <3



ah det var vell alla, puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0